ütle redel

2. jaanuar 2011

10 comments:

Ruudu ^^ ütles ...

mulle tundub, et sa oled salaaktipildistaja.

Sirla ütles ...

haa :D
võibolla tõesti. st. minu pildistatud m****d ei vedele mööda fotoosakonda laiali :D

aga mulle tundub, et kõik mu blogi jälgijad on nii uimased, et ei saa üldse aru, mis värk selle pildiga on.

Anonüümne ütles ...

mis mõttes mis värk selle pildiga on?

Ruudu ^^ ütles ...

kui sa oled koos selle kaameraga dushi (ma ei saa õiget tähte) ja ütled redel, siis tänu reageerimisele sooja veega tulebki sealt redel välja.

Ruudu ^^ ütles ...

või on sul uus eriti gei telefon

Sirla ütles ...

Selline telefon oleks eriti äge. Võibolla Jaapanis on.

Järgmine kord teen banaaniga pilti, siis saavad kõik aru, et banaaniga ei saa pildistada.

kukehari ütles ...

oled kindel?

Sirla ütles ...

Teed pinhole banaani v?

Anonüümne ütles ...

noh aga me (vähemalt mina sain) saime ju aru et sellega pildistada ei saa :D (selle sinise junniga mis sul käes on).

Anonüümne ütles ...

nojah, aga mis vahet seal on, et sellega pildistada ei saa, kõik ju nagunii teavad, et pilt on tehtud telefoni, mitte selle kaameraga :D. Ruudu

Free Blog Counter